اتوماسیون اداری

یک اتوماسیون اداری، نرم‌افزاری برای ساماندهی مکاتبات اداری،اسناد، فرمها و فرآیندهای سازمانی است.

میز من یک اتوماسیون اداری جامع تحت وب است که با ظاهر کاربری بسیار ساده و حرفه‌ای برای سازمان‌ها، کسب و کارها و زیرمجموعه‌های آن امکان ثبت، گردش، بایگانی و مدیریت انواع مکاتبات اداری درون سازمانی و برون سازمانی، مستندات و فرم‌های سازمانی را بدون محدودیت زمانی و مکانی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم می‌کند.

یا قابلیتهای دیگری مانند:

مکاتبات اداری و دبیرخانه، مدیریت فرآیند، نسخه موبایل، مدیریت ارتباطات، مدیریت اسناد | رسانه | دانش سازمانی، دولت الکترونیک، امنیت، مانیتورینگ، جستجوی معنایی، تبدیل تصویر به متن و …

هنگامی‌که از نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب میز من استفاده می‌کنید، همه جا دفتر کار شماست. ویرایشگر و نمایشگر تعبیه شده داخل نرم افزار، به‌کارگیری این راهکار را مستقل از هر ابزاری کرده است.