هفده مجوز افتا در گلستان صادر شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، از صدور هفدهمین گواهینامه افتا در گرایش امن سازی و مقاوم سازی سامانه ها، زیرساخت ها و سرویس ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان در مراسم اعطای گواهینامه افتا به شرکت شبکه گستر نسل جدید گفت: امروز استفاده از محصولات فناوری اطلاعات در لایه های مختلف جامعه گسترش یافته است و این امر باعث توجه بیش از پیش امنیت شده است.
وی اظهار داشت: از این رو شرکت های فعال در حوزه ارائه خدمات موظف شده اند تا با کسب مجوز از خسارات احتمالی ناشی از بکارگیری محصولات ناامن پیشگیری کنند.

رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: گلستان به عنوان یکی از استانهای پیشرو در امر صدور پروانه فعالیت توانسته تا به حال هفده گواهینامه افتا را در حوزه های مختلف به شرکت های فعال در این حوزه اعطا کند.
وی در توضیح اهمیت کسب مجوز افتا از سوی شرکتها گفت: به منظور افزایش سطوح کیفی و کمی خدمات، هفدهمین گواهینامه افتا در حوزه ی خدمات عملیاتی افتا صادر شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان اظهار کرد: همکاران ما در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان آمادگی دارند مشاوره لازم در زمینه اخذ گواهینامه را به شرکت‌ها ارائه کنند تا شرکتهای توانمند در حوزه‌های مختلف، موفق به اخذ گواهینامه مربوطه شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های متقاضی فعالیت در هر یک از حوزه‌های خدماتی افتا می‌توانند، با مطالعه‌ی آیین نامه ساماندهی مربوطه، حوزه‌های خدمات افتایی مورد نظر خود را برای اخذ پروانه، انتخاب کرده و با مراجعه به وب‏سایت اداره کل نما در سازمان فناوری اطلاعات به نشانی sec.ito.gov.ir درخواست خود را ثبت، و نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *